Monday 9 July 2012

KENAPA MESTI PILIH JAMU SUSUK DARA



SALAM UNTUK SEMUA


DISINI GEE NAK TERANGKAN KENAPA MESTI ANDA PILH JAMU SUSUK DARA BERBDANDING DENGAN JAMU-JAMU YANG SEDIA ADA DI PASARAN:


1. Jamu susuk dara merupakan produk jamu yang 100% herba tiada langsung campuran gandum atau benda asing (seperti sesetegah pihak sanggup mencampur dan meyebabkan jamu kurang berkesan dan ingin mengaut keuntungan) .


2. Jamu ini bukan sekadar untuk dimakan , jamu ini harus dimasukkan kedalam faraj untuk tujuan pembersihan dalam faraj jika ada masalah keputihan, period tidak teratur dan lain-lain lagi . (JAMU YANG DI MASUKKAN DALAM FARAJ JENIS JAMU PENGANTIN DARA DAN SUSUK KEKAL DARA)


3. Masker Vagina pula merupakan herba seperti yang berada di dalam pantyliner herba. Tetapi menggunakan ramuan rahsia turun temurun dan seperti anda tahu jika kerap memakai pantyliner agak kurang elok . Jadi dengan adanya masker vagina, senang anda bawa di dalam beg dan hanya sapu pada luaran vagina bagi ia menyerap peluh , mencerahkan bibir vagina, mengurangkan keputihan , menegangkan dan lain-lain lagi.


4. Rata-rata pengguna Jamu Susuk Dara berpuas hati dengan hasil produk ini, seperti ubat-ubatan yang lain. Haruslah anda berpantang untuk mendapatkan hasil terbaik . Jika difikirkan pantang tidaklah seberat mana dan jika difikirkan kalau kita tidak menjaga akan datang pelbagai masalah penyakit yang akan menyebabkan kita menderita kemudian hari. Betul tak?


5. Jamu Susuk Dara bukan sekadar jamu biasa ia mampu membersihkan rahim / faraj , bagi yang ada block period , faraj berbau , keluar lendir-lendir yang tidak sepatutnya , gatal-gatal , anda harus mencuba produk ini.


6. Ramai memberi reaksi "ei geli la tengok testimoni jamu susuk dara, betul ke tu?" Pada mula-mula saya pun anggap macam tu, tapi jika kita fikir secara logik ada betulnya bila kita bersama suami, bagi yang inginkan cahaya mata mesti selalu "lepas dalam" . Tidakkah anda terfikir jika sisa-sisa lepas dalam itu terkumpul dalam faraj kita apa akan terjadi? Dengan adanya produk ini, ia dapat membantu anda menyelesaikan masalah-masalah terkumpul dan tersumbat ni .


7. Bagi yang sedang berusaha untuk hamil, anda patut cuba. Manalah tahu setelah pembersihan faraj di buat, sentiasa intim dengan suami insyaallah lekat. Semua rezeki datang dari Allah S.W.T kita harus berusaha .


8. Bagi anak dara, tidak lari juga dengan permasalahan haid tidak teratur , period pain,  keputihan dan kadang-kadang ada terjadi kes bakteria merebak di kawasan vagina kerana penggunaan tandas awam. Anda boleh guna set Khas untuk anak dara . (JAMU AKU DARA DAN MASKER VAGINA) . Yang ini tak perlu risau hanya untuk dimakan dan di sapu sahaja.

3 comments:

  1. Mcm mana nak buat pesanan untuk jamu susuk dara?

    ReplyDelete
  2. Mcm mana nak buat pesanan untuk jamu susuk dara?

    ReplyDelete
  3. Apa cadangan sis utk set yg ingin hamil

    ReplyDelete